menoume spiti-1

banner diaugeia

banner email phone3

Γραφείο ΤύπουΝέα ΑνακοινώσειςΑνακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου Τρίμηνης Διάρκειας.

Ανακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου Τρίμηνης Διάρκειας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                      

Ν Ο Μ Ο Σ   Ξ Α Ν Θ Η Σ                                                         

ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΗΡΩΝ                                       

Ταχ. Δ/νση        :Γενισέα Ξάνθης                  

Τ.Κ.                  :67 064                                                 

Πληροφορίες     :Γραφείο Δημάρχου

Τηλέφωνο           :2541352555                                         

FAX:                   :2541352554

e-mail               : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.    

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου Τρίμηνης Διάρκειας.

Η αρμόδια Αντιδήμαρχος Αβδήρων Ειρήνη Χρυσοβαλάντω Χατζηδημητρίου, σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου 628/8365/31-08-2020 περί ορισμού και ανάθεσης αρμοδιοτήτων Αντιδημάρχων.

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007

2. Τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.2190/1994 όπως ισχύει με τις τροποποιήσεις και συμπληρώσεις.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ. 4 του Ν. 2738/1999

4. Τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ.2 εδάφιο ιε του Ν.3812/2009

5. Τις διατάξεις του άρθρου 12 παρ. 22 του Ν.4071/2012

6. Την Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών 49 με Α.Π. 31635/19-8-2014

7. Τις σχετικές διατάξεις των ν.4257/2014 και 4258/2014

8. Σύμφωνα με το ΦΕΚ 64/14-3-2020 Άρθρο 4 παρ.3β.

9. Το  με αρ. Πρωτ. 1258/18-02-2019  έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης    Μακεδονίας-Θράκης, Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας, Δ/νση Διοίκησης, Τμήμα    Διοικητικό-Οικονομικό Ξάνθης με Θέμα “Έλεγχος νομιμότητας αποφάσεων συλλογικών    οργάνων των Ο.Τ.Α α’ βαθμού & Ν.Π.Δ.Δ αυτών που αφορούν στη σύναψη συμβάσεων”.

10. Την με αριθμ.154/04-09-2020 (ΨΘΕΑΩ6Γ-ΝΜΠ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής  με θέμα “Έγκριση πρόσληψης έκτακτου εποχικού προσωπικού διάρκειας τριών (3) μηνών”

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ

Την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου διάρκειας τριών (3) μηνών, συνολικού αριθμού τριών (3) ατόμων, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών και πρόσκαιρων αναγκών για τις ανάγκες του Τμήματος Περιβάλλοντος και Καθαριότητας έτους 2020 στο Δήμο μας, για αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχιακών αναγκών, ως εξής:

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Αιτήσεις υποβάλλονται από 07-09-2020 έως και τις 10-09-2020, στο γραφείο προσωπικού του Δήμου Αβδήρων

Α/Α

Ειδικότητα

Τυπικά Προσόντα

Απαιτούμενα Άτομα

Χρονική Διάρκεια Εργασίας

1

    

ΥΕ Εργάτες

    

1. Χωρίς τυπικά προσόντα 
2. Να πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους μόνιμους υπαλλήλους του πρώτου μέρους του ν. 3584/07.  

  τρία (3)

    

τρεις (3) μήνες

    

1.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΕΣ

1.  Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας

2.  Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

3. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας

4. Φ/ο βιβλ. Τραπεζικού λογ/σμού

5. Βεβαίωση για αριθμό ΑΦΜ και ΑΜΚΑ

6. Βεβαίωση ενσήμων ΙΚΑ (ΑΜΑ)

                                                                        

   

Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος 

Ειρήνη Χρυσοβαλάντω Χατζηδημητρίου

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

 

 

  • Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
  • ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ CLLD/LEADER
  • Ιαματικά Λουτρά
  • Κοινωνικό Κέντρο - Σταύρος Χαλιορής
  • syzefxis
  • Μουσείο Γραμμοφώνων και Νομισμάτων
  • KEASELEROU

ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΗΡΩΝ © 2018